პროექტები


პროექტის
სახელწოდება
 საველე მეცადინეობა -  შეფარდებითი სიმაღლის განსაზღვრა

პროექტის
მთავარი იდეა
 მოსწავლეები გაეცნობიან  ადგილის შეფარდებითი სიმაღლის განსაზღვრას
პროექტის მნიშვნელობა / აქტუალობა
 მოსწავლეებს განუვითარდებათ -  თანამშრომლობის უნარი, დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი, პრობლემის გადაჭრის უნარი. 
პროექტის მიზნები.
 მოსწავლეები შეძლებენ ; ადგილის შეფარდებითი სიმაღლის განსაზღვრის ცოდნას , დაეუფლებიან ხელსაწყო ნიველირის გამოყენების ცოდნასა და მნიშვნელობას. გაიგებენთუ რამდენი მეტრით მაღლა მდებარეობს ერთი გეოგრაფიული ობიექტი მეორესთან შედარებით
მოსწავლეთა ასაკი
 12 ნელი
ვადები/
ხანგრძლივობა
 ორი კვირა
მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები, რა შეიძლრბა შეიქმნას
ერთი მეტრის სიმაღლის ნიველირი, 24 ცალი პალო(ხელით გაკეთებული), ჩანაწერთა დღიურები, ფოტო-ვიდდეო მასალა,
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
ნიველირი,პალოები, ჩაქუჩი ციფრული ფოტოაპარატი,კომპიუტერი, პროექტორი ,დღიურები,პასტები.
პროექტის მსვლელოვა
(ძირითადი აქტივობები)
საველე პრაქტიკის დაწყებამდე,ორი კვირით ადრე მოსწავლეებს ვაცნობ პროექტს ადგილის შეფარდებითი სიმაღლის განსაზღვრის შესახებ ცალკეულ მოსწავლეს ვავალებ დაამზადონ ერთი მეტრის სიმაღლის ნიველირი -  ორიცალი და 24 ცალი პალო. დავყოფ კლას ორ ჯგუფად და თვითოეულ ჯგუფს მივცემ კონკრეტულ დავალებებს შერჩევის პრინციპით. ვიწყებთ საველე პრაქტიკის შესრულებას მდინარის წყლის დონიდან ფერდობის მწვერვალამდე. ყველა მოსწავლე აკეთებს პრაქტიკულად ნიველირით ათვლას რის სიზუსტესაც აკონტროლებს საგნიოს მასწავლებელი.ამ მომენტში ხდება ციფრული ვიდეო-ფოტო  აპარატით სურათებისა და პროცესის მიმდინარეობის გადაღება.მიმდინარე პროცესების ასსხვას მომსწავლეები ახდენენ შესაბამის დღიურში.
    ამ პროცესის დასრულების შემდგომ მოსწავლეთა ცალკეული ჯგუფი წარადგენს მათ მიერ შესრულებულ დავალებას ფოტო მასალით. შემდეგ ჯგუფებს შორის გაიმართება დებატები მათ მიერ შესრულებულ თემაზე. ხოლო ფოტო მასალა გამოიკვრება სკოლის დერეფანში რათა სხვა მოსწავლეებმაც ნახონ და დაინტერესდნენ ზემოაღნიოშნულით.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი
  მათემატიკა.
პროექტის ხელმძთღვანელი
 ვაჟა ცუხიშვილი
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
cuxishvilivaja@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
 http://cuxisvilivaja.blogspot.com/



პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა




კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
წარმოდგენილი  მასალის სრულყოფილება
მასალა არა აქვს სრულად წარმოდგენილი
მასალა ბოლომდე არ აქვს წარმოდგენილი
მასალა სრულად აქვს წარმოდგენილი

მოცემული მასალის თანმიმდევრობა
ვერ იყენებს მოცემულ მასალას
ნაწილობრივ იყენებს მითითებულ მასალას
სრულად იყენებს  მასალას
დროის სწორად განაწილება
ვერ იცავს დროის ლიმიტს
ბოლომდე ვერ იცავს დროის ლიმიტს
კარგად იცავს დროის ლიმიტს


No comments:

Post a Comment